tiistai 26. marraskuuta 2013

Aloitus..

Tässä olen jo hetkisen miettinyt josko alkaisin pitämään blogia, olen jo pidemmän aikaan lueskellut muiden lapsettomuus blogeja. Ja kuten kuvasta näkyy, päätin perustaa oman blogin. Tänne olis tarkotus kertoilla meidän matkastamme lapsettomuuden polulla.. 

Hieman taustaa: olen 25v vaimo ja äiti ihanalle 2v tytölle + kolmelle karvaiselle lapselle, olen siis lapsellinen lapseton. Miehen kanssa yhteistä matkaa kuljettu jo reilu 8vuotta, olen haaveillut aina kahdesta lapsesta, tai siis olen aina suunnitellyt HANKKIVANI kaksi lasta, kunnes kävikin niin että selvisi että ei niitä lapsia niin vain HANKITA. 

Tyttäremme sai alkunsa vuonna 2010 ivf hoidoilla ja nyt olemme suuntaamassa uudelleen hoitoihin haaveena pikku kakkonen <3

Näistä ja ehkä hieman muustakin siis jatkossa.

Ps. Tabletilla kun näitä kirjottelen niin voi olla vähän sekavaa, joten pahoittelut siitä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti